Reklamační podmínky

Vrácení zboží a reklamace

Jak postupovat, chcete-li zboží vrátit?

Pokud nejste se zbožím spokojeni, nehodí se nebo Vám nevyhovuje, máte možnost jej nepoužitý vrátit do 14 kalendářních dnů (ne pracovních).

- Zboží nám odešlete kurýrem na adresu

Marek Ustaník

Sonora s. r. o.
Oravský Podzámok 366
027 41 Oravský Podzámok
Slovenská republika

IČO: 54496969
IČ DPH/DIČ: SK2121705927

. Prosíme neposílat zboží jako doporučený dopis, děkujeme za pochopení.

- Informujte nás o tom, že budete zboží vracet, ať ho očekáváme! Využijte k tomu e-mail info@lavdecor.cz
- Přiložte prosím fakturu (kopii) s označením zboží, které vracíte + vyplněný formulář, ke stažení zde:Reklamační formulář ke stažení 

- Zboží musí být zabaleno v původním obalu a musí mít všechna původní označení.
- Zboží nesmí být použito, ani poškozeno.
- Zboží poslané na dobírku nebude přijato !!

Peníze Vám vrátíme co nejrychleji, nejpozději do 14 dnů.

Práva kupujícího:
- Uzavřením kupní smlouvy prostřednictvím internetu má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů a bez jakékoli sankce do 14 dnů (kalendárních dnů, ne pracovních !!) od převzetí zboží, a to ve smyslu paragrafu 53 odst. 7 obchod. zák. V této lhůtě musí kupující doručit prodávajícímu odstoupení od kupní smlouvy spolu s předmětným zbožím. Kupující tak učiní buď tím, že na vlastní náklady zašle zboží prodávajícímu na jeho adresu prostřednictvím některého z přepravců spolu s písemným odstoupením od smlouvy.

Zboží musí být při využití práva na odstoupení od smlouvy vráceno nepoškozené, v původním obalu bez známek užívání, včetně veškerého příslušenství, záručních listů a návodů. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží budou zaslány převodem na Váš účet, a to nejpozději do 14 dnů po odstoupení od smlouvy. Kupující nemá nárok na náhradu nákladů, které uhradil prodávajícímu v souvislosti s dodáním zboží přepravcem zpět.

REKLAMACE:

Pokud Vám byla doručena poničená, otevřená nebo jinak poškozená zásilka, nepřebírejte ji! (V nejlepším případně ji vyfoťte) a okamžitě nás kontaktujte!

1/ Zboží bylo poškozeno při přepravě (zjevné poškození zboží, nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník NESMÍ takové zboží od přepravce převzít a musí o poškození neprodleně informovat prodejce e-mailem nebo telefonicky)

2/ Zboží bylo poškozeno po převzetí od přepravní služby špatnou manipulací a poškodilo se obal nebo pokrčily se výrobky uvnitř. V tomto případě prodávající za vady neodpovídá.

3/ Zboží bylo uchováno v podmínkách, které neodpovídaly požadavkům na uskladnění. Při vystavení přímému slunečnímu záření může dojít k poškození a prodávající v tomto případě neodpovídá za vady.

4/ Zboží bylo poškozeno působením živlů. Došlo k poškození vlivem větru, deště apod., kdy zboží spadlo na zem, nebo bylo promočeno. V tomto případě prodávající neodpovídá za vady.

5/ Zboží bylo používáno nadměrným zatěžováním nebo používáno v rozporu s přepravou. Při hrubém zacházení může dojít k poškození a prodávající v tomto případě neodpovídá za vady.

Reklamační formulář ke stažení.

Postup při reklamaci:

1 / Informujte nás o reklamaci písemně, telefonicky nebo e-mailem.

2 / Reklamované zboží zasílejte společně s přiloženou kopií faktury a vyplněným reklamačním dopisem s přesným popisem vady zboží a kontaktem na Vás.

3/ Sleva uplatněná při nákupu zboží nebude akceptována při vrácení nebo reklamování. To se netýká reklamace pokud bude poskytnuto náhradní zboží.

4 /Při vrácení zboží se odečte částka za poštovné (přeprava + dobírka) vytvořené zákazníkem v objednávce. Poštovné při vrácení zboží si hradí zákazník.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Vyřízení reklamace může být pozastaveno v případě, že prodávající neobdržel potřebné podklady pro její vyřízení (jedná se o části zboží, kopii faktury, přesný popis vady..). V tomto případě má prodávající právo vyžádat si doplnění podkladů od kupujícího. Lhůta pro vyřízení reklamace je pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů.

Zboží odešlete na adresu: Lavdecor, Ivan Huťka, Námestie SNP 5, 03601, Martin Slovensko

Zboží NIKDY neposílejte na dobírku! V takovém případě nebude převzat!

V případě jakýchkoli otázek se na nás neváhejte obrátit!

Formulář pro odstoupení od smlouvy ZDE